Prolog


Szczypta Kultury to blog, który założyłem w styczniu 2007 r. w związku z chęcią pisania i opisywania moich wrażeń i odczuć odnośnie wszelkich tworów szeroko pojętej kultury i sztuki. Od początku istnienia bloga podkreślam, że moje wpisy mają charakter dosyć subiektywny, acz dążę też by jak najobiektywniej oceniać tematy, nad którymi się pastwię. W miarę prowadzenia bloga, mój styl pisania rozwijał się, zdobywając grono czytelników. W kwietniu 2012 r. zdecydowałem się przenieść bloga na platformę Blogger. Wcześniejsza jego postać dostępna jest do wglądu pod adresem: http://szczyptakultury.blog.onet.pl/, gdzie również zapraszam.

Ciastka

niedziela, 22 kwietnia 2012

Nowy, stary blog - Szczypta na Bloggerze.

"Szczypta Kultury" to mój blog, który zacząłem pisać na początku 2007-go roku, dokładniej 30-go stycznia - wtedy powstał na nim pierwszy post. Blog aż do dnia dzisiejszego mieścił się pod adresem www.szczyptakultury.blog.onet.pl i tam też jest wciąż dostępny do wglądu. Zdecydowałem się jednak "przenieść" go na platformę Blogger, która już teraz po godzinie użytkowania zachwyciła mnie swoimi możliwościami i definitywnie i kategorycznie wygrywa z przestarzałą platformą onetową.


Przez lata pisania tego bloga wielokrotnie spotkałem się z dobrymi opiniami na jego temat. Wielu ludzi pozytywnie oceniało pisane przeze mnie artykuliki więc zamierzam kontynuować tenże projekt. Myślę, że motywacja także będzie większa wraz z nowym adresem i nowymi możliwościami. Póki co w każdym razie muszę się skupić jeszcze na dostosowaniu struktury, wyglądu i innych kosmetycznych pierdołach. Muszę się nauczyć prosperowania na Bloggerze. Tak szczerze powiedziawszy to ten post jest swoistym trialem.

Pozdrawiam wszystkich czytelników!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz