Prolog


Szczypta Kultury to blog, który założyłem w styczniu 2007 r. w związku z chęcią pisania i opisywania moich wrażeń i odczuć odnośnie wszelkich tworów szeroko pojętej kultury i sztuki. Od początku istnienia bloga podkreślam, że moje wpisy mają charakter dosyć subiektywny, acz dążę też by jak najobiektywniej oceniać tematy, nad którymi się pastwię. W miarę prowadzenia bloga, mój styl pisania rozwijał się, zdobywając grono czytelników. W kwietniu 2012 r. zdecydowałem się przenieść bloga na platformę Blogger. Wcześniejsza jego postać dostępna jest do wglądu pod adresem: http://szczyptakultury.blog.onet.pl/, gdzie również zapraszam.

Ciastka

środa, 12 czerwca 2013

Dwa wielkie talenty w jednym utworze: "I`m waiting here", czyli David Lynch & Lykke Li

źródło
Nie jest tajemnicą, że słynny hiper-produktywny (a dosyć leciwy) reżyser, jak też i muzyk (i któż by zliczył kim jeszcze jest?) David Lynch na nową płytę zaprosił niebanalną i także niezmiernie utalentowaną szwedzką wokalistkę Lykke Li. Możemy posłuchać ich nowego utworu i obejrzeć skądinąd bardzo lynchowy teledysk do tegoż. Utwór "I`m waiting here" jest piękną rozmytą balladą, nasączoną typowym dla Szwedki oniryzmem. Twór ten jest tak bardzo udany, że nie wiem, po prawdzie, cóż mógłbym dodać więcej. Nic tylko usiąść, rozmyć się, słuchając i patrząc na tą autostradę. Piękne.


P.S. Mogę być naprawdę nieobiektywny: ja tą dwójkę artystów po prostu uwielbiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz